Hemma bra men borta bäst!

Sol, bad, fest, dans, folk, mat.

den 1 - 8 juni på Ayia Napa var lugnt den bästa veckan i mitt liv hittills.

Har haft så roligt tillsammans med mina tjejer och andra på skolan.
Det bästa var Grabbarna Grus och Partybåten. Båten hamnar nog i topp.
Tänk er sol, bad, fest, shake, gott folk, fin utsikt och mat på samma gång! Helt totalt UNDERBART!

Inte ens min säng saknade jag. Så lite längtade jag hem.

Det blev lugna dagar och vilda kvällar med lite sömn. Blev utsedd till rummets partypingla!
Först förfest, sen Grabbarna Grus, och sen efterfest på Blue moon bar och Carwash!



Aja, nu är man tyvärr hemma igen i trista Sverige.
Laddar inför balen nu. Vädret ser dock inte lovande ut.
Åh, vad jag hatar Sveriges väder.
Vill tillbaka till Cypern nu.


Men jag ska i alla fall ha en trevlig bal och en sjukt bra student!










Kommentarer
Postat av: dennis

^ÅH DET LÅTER OCH SER JU HELT UNDERBART UT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 ;o

/denise

2009-06-09 @ 22:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0